GetResponse til e-handel

Hvordan sætter GetResponse turbo på e-handel? Din netbutik er perfekt som udgangspunkt til at opbygge en e-mailmarketingliste med et lønsomt marketingafkast, mens du sælger. Og e-mailmarketing er den perfekte metode til at maksimere dine kunders livstidsværdi. Til sammen giver de adgang til en verden af muligheder for mersalg, nichesalg og tilbagevendende salg.

Indhentning af nye leads

Gør tilfældige besøgende på dit websted til ellevilde fans.

  • Du kan sammensætte en pakke af rabatter og sæsontilbud, som kunderne ikke kan få i butikker.
  • Du kan oprette iøjnefaldende landingssider med produktbeskrivelser og farverige kundecases.
  • Du kan sende opdateringer automatisk om nye produkter og gøre opmærksom på, når en vare ikke er på lager.
  • Du kan bruge webformularer til at invitere dine besøgende til at abonnere på sæsonkampagner, branchearrangementer og webinarer.

Vis dine faste kunder, at du er glad for dem

Hold dialogen i gang med dine kunder, og lok dem tilbage.

  • Du kan oprette logiske automatiserings-workflows til at opbygge loyalitetsprogrammer, strategier til kundefastholdelse og henvis en ven-politikker, der får dine kunder til at holde sig til.
  • Du kan anbefale produkter til kunder automatisk baseret på de bedst sælgende varer i din netbutik.
  • Du kan tildele point baseret på hver interaktion og belønne de mest loyale kunder med eksklusive rabatter.
  • Du kan segmentere kunder baseret på deres e-handelsdata og sende målrettede tilbud til kunder, alt efter hvor de er kommet på kundevejen.
  • Du kan udgive din landingsside og tilbud på Facebook – og nyde resultatet i form af flere og flere fans.
  • Du kan udarbejde online spørgeundersøgelser til at få feedback om dit kundesupportteam, din leveringsservice eller kvaliteten af dine produkter.

Integrering med populære e-handelsplatforme

Bruger din netbutik Zen Cart, Magento eller Shopify? Eller er den udviklet internt? GetResponse fungerer med det hele.

  • Du kan vælge imellem GetResponse e-handelsintegreringer med populære handelsplatforme.
  • Du kan automatisk genvinde kunder, der ikke gennemfører handler, med målrettede, perfekt timede påmindelser.
  • Du har gratis adgang til vores udviklerzone og alle de API-ressourcer, som dine programmører har brug for.
  • Du kan sammenlægge kontakter fra regneark, CRM og sociale medier og styre dem alle via den samme platform.

“Sammenlignet med andre løsninger til e-mailmarketing er GetResponse fantastisk nem at bruge og omkostningseffektiv. Efter at vi har flyttet al vores e-mailmarketing til GetResponse, er åbningsraterne for vores e-mails steget med 30% og CTR med 50%. GetResponse har hjulpet mig med at udarbejde forskellige kampagner, der når ud til alle mine kunder med relevant indhold. Jeg kan trygt anbefale det til alle, der vil øge omsætningen ved at nå længere ud med deres e-mailmarketing og gøre eksisterende kunder loyale.”

Vivian Lou - shoppingonline.com

Gør dine e-mails personlige

Giv dine kunder tilbud, som er maksimalt relevante for dem og skræddersyet til deres individuelle behov.

  • Du kan segmentere dine modtagere efter alder, geografisk placering eller køn og udarbejde maksimalt individuelle tilbud, som de ikke kan modstå.
  • Du kan oprette individuelle velkomstmail-cyklusser, som går i gang automatisk, når en ny person tilmelder sig.
  • Du kan automatisk sende transaktionsmails og beskeder, når bestilte varer er klar til afsendelse.
  • Du kan tilbyde et særligt udvalg af produkter, som har interesse for dine kunder baseret på deres seneste aktiviteter.
  • Du kan tildele tags baseret på dine kunders foretrukne mærker, priser eller farver.

Design det helt rigtige look

Fortæl din e-handelshistorie i et smukt design med fuldt varieret indhold.

  • Du kan vælge mellem forskellige e-mailskabeloner, som er designet til forskellige brancher og nemme at tilpasse til dit firma.
  • Du kan højne din profil med online kommunikation, som du designer nemt blot ved at trække-og-slippe.
  • Du kan eksempelvise dine meddelelser, inden du sender dem, for at kontrollere, hvordan de kommer til at se ud på alle de mest anvendte platforme og enheder, inkl. mobile.
  • Du kan præsentere dine produkter ved hjælp af smukke billeder og instruktionsvideoer.

Vigtigheden af kundesupport

Sæt dine modtagere i kontakt med dine specialister blot med et klik.

  • Du kan præsentere dine medarbejdere via e-mail og opretholde stærke relationer ved hjælp af webinarer og omsætte et godt førstehåndsindtryk til langtidsrelationer med dine kunder.
  • Du kan give dine kundesupportmedarbejdere adgang til at informere om vigtige køb, leveringsopdateringer og ændringer på websteder.
  • Du kan kontakte dine kunder på forskellige sprog og få dine e-mails leveret baseret på tidszoner.
  • Du kan lade dine kunder vælge, hvor ofte de vil kontaktes, og kun sende dem meddelelser inden for bestemte tidsintervaller.

Hold trit med den mobile generation

Gør dig brugervenlig for kunder via mobil; verdens hurtigst voksende markedssegment.

  • Du kan oprette design, der justeres automatisk til at, passe perfekt på skærmen på smartphones og tablets.
  • Du kan nå ud til købemodne kundeemner, når de er mest tilbøjelige til at prøve og købe.
  • Du kan bruge GetResponses mobil-apps til iOS, Android og Kindle på alle enheder.
  • Du kan godkende og sende e-mails med kampagner, mens du er på farten.

Maksimer salget ved at måle dine resultater

Har du fingeren på pulsen med din netbutik?

  • Du kan bruge A/B-testning til at identificere design, som dine kunder ikke kan lade være med at åbne, klikke på og købe fra.
  • Du kan bruge diagrammer, der giver dig et hurtigt overblik over åbninger, klik og konverteringer, og få tilsendt udførlige rapporter automatisk med e-mail.
  • Du kan se, hvilke e-handelspriser og CTA'er som konverterer bedst.

Brug GetResponse til effektiv markedsføring af netbutikker af enhver slags.

Dine e-handelskunder vil elske de fantastiske kampagner, du kan udarbejde med GetResponse.
Se, hvordan GetResponse kan øge salget i din netbutik.