Start din gratis prøveperiode

Sikkerhedstip til adgangskode:

  • brug mindst 6 tegn
  • brug en blanding af bogstaver og tal
  • brug en blanding af små og store bogstaver
  • brug specialtegn (f.eks. @)
GetResponse Sp. z o.o. skal bruge din e-mailadresse til at starte aktiveringen af tjenesten. Du kan få mere at vide i Politik for beskyttelse af personoplysninger.

Pointgivning og tagging

Relationspleje af dine modtagere

GetResponse har lanceret Pointgivning og tagging som en del af automatiseret marketing til at hjælpe dig med at kende dine kunder og analysere deres vaner og ønsker. Anvendt hver for sig kan du bruge disse værktøjer til at segmentere kunder eller følge deres aktiviteter. Men ved at kombinere dem kan du oprette den perfekte kundeprofil og et 100% skræddersyet automatiserings-workflow.

Pointgivning og tagging

Pointgivning

Med GetResponses pointgivning til abonnenter kan du følge og bedømme kunders handlinger og bruge de indblik, du får, til at måle værdien af din database.

  • Du kan designe individuelle abonnentprofiler.

  • Du kan tillægge eller fratrække point baseret på brugermønster.

  • Du kan tildele point for bestemte aktiviteter.

  • Du kan anvende pointgivning for abonnentprofiler via API.

  • Du kan måle åbninger, klik og en lang række andre brugerhandlinger.

  • Du kan bruge individuelle kunders pointtal til at oprette personaliserede automatiserings-workflows.

  • Du kan vurdere værdien af dine abonnenter baseret på deres pointtal.

  • Du kan oprette belønningsprogrammer for dine mest værdifulde kunder.

  • Du kan oprette varslingssystemer til at identificere fald i kundetal.

  • Du kan nulstille kunders pointtal når som helst, så de starter forfra.

Tagging

Med GetResponse tagging kan du indsætte etiketter for hver af dine abonnenter. Du kan oprette personaliserede og relevante meddelelser ud fra din database.

  • Du kan tildele et ubegrænset antal tags til hver abonnent.

  • Du kan tildele eller fjerne tags baseret på kunders handlinger.

  • Du kan søge efter og segmentere taggede kontakter til at udarbejde målrettede kampagner.

  • Du kan designe automatiserede workflows ved hjælp af tags til at udløse bestemte opfølgende aktiviteter.

  • Du kan analysere tags for individuelle kunder og følge deres aktiviteter.

  • Du kan tildele tags via API.

  • Du kan fjerne tags manuelt eller automatisk baseret på kriterier, som du vælger.

  • Du kan slette tags når som helst, så kunderne starter forfra.

  • Du kan bruge tagging til at skabe en personlig kundeoplevelse af dit brand.

Blot 11,80% markedsførere anvender pointgivning af leads. Det bør du også gøre. Ved hjælp af bruger-tags og bruger-pointgivning kan du sende nøje målrettede e-mails.

Brug for flere værktøjer til at udbygge forretningen?
Se alle værktøjerne her