Automatiseret segmentering

Fuldt fokuserede workflows med maksimal effekt

Du kan give dine abonnenter totalt individuelle kundeveje. Du kan nemt filtrere dine kontaktlister baseret på brugerdefinerede data og brugeradfærd til optimalt målrettede automatiserede marketingworkflows til at sende det indhold, de vil have, når de har brug for det.

Maksimer deres motivation og din omsætning. Med meddelelser med så specifikt indhold, at dine abonnenter ikke kan modstå det.

Tilpas din markedsføring til dine abonnenter

Du kan henvende dig målrettet til bestemte abonnenter i dine workflows ved hjælp af det dynamiske segmentfilter.

Du kan oprette dynamiske segmenter baseret på utallige kombinationer, f.eks.:

  • abonnentdefinerede feltdata

  • geografisk placering

  • tilmeldingsdato

  • seneste meddelelsesdato

  • deltagelse i webinarer

  • tilstedeværelse i autoresponder-cyklus

Udnyt mulighederne med dine specialfelter

Din database er en guldmine!

Brug den til at gøre arbejdet for dig, og brug specialfelter i dine workflows:

  • Send personaliseret indhold til dine kontakter baseret på deres interesser eller købeadfærd

  • Opret udvidede abonnentprofiler baseret på deres demografi, købshistorik og online brugermønster

  • Tilføj og slet specialfelter baseret på, hvor de befinder sig på deres individuelle kundevej

  • Send et målrettet tilbud baseret på dine abonnenters geografiske placering eller opnåede point

  • Flyt kontakter til en ønsket kampagne baseret på specialfelters værdi

  • Anvend workflows baseret på spørgeundersøgelsesvar, der er gemt som specialfelter

  • Opdater dine abonnenters profiler dynamisk ved at tilføje eller slette specialfelter, efterhånden som de passerer igennem dine workflows

og meget andet.

Få mere at vide om automatiseret marketing

Brug for flere værktøjer til at udbygge forretningen?
Se alle værktøjerne her