Start din gratis prøveperiode

Sikkerhedstip til adgangskode:

  • brug mindst 6 tegn
  • brug en blanding af bogstaver og tal
  • brug en blanding af små og store bogstaver
  • brug specialtegn (f.eks. @)
GetResponse Sp. z o.o. skal bruge din e-mailadresse til at starte aktiveringen af tjenesten. Du kan få mere at vide i Politik for beskyttelse af personoplysninger.

Ugennemførte handler

INDHENT GLIPPET INDTJENING VED AT KONVERTERE KUNDER, DER IKKE GENNEMFØRER HANDLER

VIDSTE DU DET?

Hver dag undlader to tredjedele netkunder at fuldføre deres køb på nettet.

Det er for mange potentielle kunder, der går tabt, og al for megen glippet indtjening.

E-mailkampagner rettet mod ugennemførte handler kan være netop det, du skal bruge for at tilbageerobre din tabte indtjening.

Genoptagelse af påbegyndt køb

Med GetResponse automatiseret marketing kan du nemt kontakte kunder, som ikke har gennemført deres netkøb. Du kan sende målrettede meddelelser til kunder, der ikke har gennemført en handel.

Du kan fastsætte en hvilken som helst tidsramme for, hvornår en handel ikke er gennemført.

Du kan køre en sekvens af e-mails i dit automatiserede marketingworkflow for straks at følge op på kunder, der ikke har gennemført en handel.

Du kan fratrække point fra kunder,
der ikke køber noget i længere tid.

Du kan tildele tags til inaktive kunder eller flytte
deres kontaktoplysninger til en anden kundefastholdelseskampagne.

Du kan vælge at bruge forskellige betingelser, handlinger og filtre til at gøre dine kundefastholdelseskampagner mere effektive.

Hvordan fungerer det?

Vi begynder at tage tid, så snart den første vare lægges i indkøbskurven,
og hvis varen stadig er i kurven efter et bestemt tidsrum, bliver handlen registreret som ugennemført.

Du kan bruge GetResponses stærke integrering af e-handel til at tilslutte din netbutik til GetResponse og få ekstra gang i indtjeningen.

Du kan motivere kunder til at vende tilbage og købe varer, som de har efterladt i indkøbskurven, ved hjælp af GetResponses tidsbesparende skabeloner til automatiseret marketing og fuldt brugertilpassede påmindelser. Desuden kan du bruge produktanbefalinger til at lokke kunder til at lægge yderligere varer i indkøbskurven, når de er i gang med at gennemføre købet.

E-handelskunder, som får tilsendt mere end én e-mail om ugennemførte handler, er 2,4 gange mere tilbøjelige til at gennemføre et køb end kunder, der kun får tilsendt én opfølgende e-mail. (kilde: Experian, 2016)

Brug for flere værktøjer til at udbygge forretningen?
Se alle værktøjerne her