Start din gratis prøveperiode

Sikkerhedstip til adgangskode:

  • brug mindst 6 tegn
  • brug en blanding af bogstaver og tal
  • brug en blanding af små og store bogstaver
  • brug specialtegn (f.eks. @)
GetResponse Sp. z o.o. skal bruge din e-mailadresse til at starte aktiveringen af tjenesten. Du kan få mere at vide i Politik for beskyttelse af personoplysninger.

Opnåelse af specifikke mål

Undgå den fejl at ændre dit workflow totalt for at tilpasse det til et kompliceret automatiseret marketingsystem. Vælg i stedet fleksible modulopbyggede løsninger til at nå specifikke mål: lead-pleje, integrering af dit CRM, forøgelse af kunders livstidsværdi.

Se workflows i aktion

Langtidsinvestering

Nylige undersøgelser viser, at små virksomheder i dag opnår høje afkast ved automatisering; det er en investering og ikke en udgift. Beregn, hvor hurtigt det giver resultat i form af lavere omkostninger, øget omsætning og større lønsomhed.

Læs komplet planlægnings- og implementeringsguide

Ikke bare en platform

I stedet for at indkøbe oversmarte løsninger bør du vælge værktøjer, der giver reelle fordele. Vil du have bedre relationer? Automatiseret kommunikation kan være svaret. Bedre konverteringer? Se nærmere på personalisering og dynamisk indhold. Forbedret marketingafkast? Automatiser dine mersalgsaktiviteter.

Se automatiserede marketingfunktioner

Planlægning

Hvordan kommer du i gang med automatiseret marketing nu?
Først skal du brainstorme svar på disse spørgsmål:

  • Går du glip af forretningsmuligheder, fordi din database med kundeemner er ineffektiv?
  • Har du etableret en velsmurt metode til at skaffe nye leads og føre dem ind i din salgskanal?
  • Kunne du øge omsætningen, hvis du kendte mere til dine kundeemners adfærd?
  • Ville dine kunders livstidsværdi stige, hvis du implementerede en loyalitetskampagne?
  • Hvor meget hurtigere kunne din salgscyklus blive, hvis du automatiserede dine metoder til lead-pleje?
  • Kunne du spare tid og penge ved at integrere din markedsføring med dit CRM?
  • Får alle sandsynlige leads en konsekvent konverteringsoplevelse på vej til at blive kunder?

Implementering

For at udnytte fordelene ved automatisering kræver det implementering til punkt og prikke. For at lykkes med automatiseret marketing skal du benytte de metoder, som de bedste e-markedsførere i dag anvender og anbefaler:

  • Gennemgå din salgscyklus for at finde gentagne opgaver, som du kan forbedre, forenkle og optimere.
  • Brug tid på at overveje, hvad dit publikum vil have og forventer at høre fra dig.
  • Sæt mål for at påvirke et eller flere specifikke områder i dit firma positivt.
  • Oprids en automatiseringsplan med målbare nøgletal som hjælp til at vurdere din status og holde dig på sporet.
  • Hold møder med dine team, og afstem automatiserede systemer efter behovene i dag og til bedre dækning fremover.
  • Følg hele vejen igennem for at udnytte det, der virker, optimalt , og justere det, der skal forbedres.

Support

GetResponse arbejder målrettet for, at du opnår resultater med dit automatiserede marketingprojekt. Så når du har brug for hjælp eller et godt råd, så gå direkte til kilden!

Brug for flere værktøjer til at udbygge forretningen?
Se alle værktøjerne her