99% afsendte e-mails leveret1

Dine e-mails er i de rette hænder hos GetResponse.

1 Beregnes af det uafhængige firma ReturnPath.

Tilladelse er det afgørende

Vi bakker klart op om tilladelsesbaseret e-mailmarketing, fordi en "spamfri zone" er afgørende for at opnå e-mailleveringsprocenter på topniveau. Derfor har vi ikke blot etableret en politik for bekæmpelse af spam; vi har skabt en kultur for bekæmpelse af spam.

Vores spambekæmpelsesafdeling overvåger konti og træffer behørige tiltag mod specifikke trusler. Disse tiltag starter med at afsende advarsler og eventuelt at lukke konti hvis nødvendigt. Men vores vigtigste tiltag er informering og oplæring af vores brugere. Vi udbreder viden om markedsføring, etikette og anbefalede metoder for e-mail på vores blog, i nyhedsbreve og gratis brugerguides.

Tilbagekoblingssløjfer og hvidlister

Vores mål er at sikre, at dine e-mails kommer igennem til dine kunders indbakke. Derfor fjerner vi automatisk abonnenter, der markerer din e-mail som spam, for at beskytte dit omdømme og levering fremover.

GetResponse har siden 1998 deltaget i tilbagekoblingssløjfer for at pleje tætte relationer med alle de store internetudbydere, bl.a.

AoL, Outlook, Yahoo, Synacor, Fastmail, Time Warner Cable, SilverSky, Comcast, Bluetie, Cox, Rackspace, Tucows, Mail.ru, Yandex, Terra.com.br, Zoho og Seznam.

Aol. Time Warner Cable Yandex SilverSky FastMail terra
Outlook.com ZOHO Sezam.cz rackspace synacor
tucows Yahoo! mail.ru COX Comcast

Som et resultat er GetResponse hvidlistet hos alle store internetudbydere, og vores e-mails håndteres prioriteret.

Automatisk listerensning

Vi behandler frameldingsanmodninger og bounces med det samme, så du undgår leveringsproblemer for din e-mailmarketingliste. Det forbedrer dit omdømme som afsender, sikrer overholdelse af spammail-lovgivning og højere placeringsrater i indbakker.Vi indsætter automatisk listeframeldings-headere, der fungerer sammen med indbyggede frameldingsfunktioner hos populære e-mailudbydere, f.eks. Gmail.

E-maillevering i verdensklasse

Vores mål er at give vores kunder den bedst mulige leveringsprocent for e-mail. Og fordi leveringsprocent er et mål, der flytter sig, samarbejder vi med branchens førende, som f.eks. ReturnPath, Litmus, Port 25, SpamHaus og SpamAssassin, for at udbyde den bedste teknologi til e-maillevering.

På forkant i branchen

GetResponse har et godt omdømme som medlem af alle de store e-mailbrancheorganisationer, som bl.a. nedenfor. Vi deltager aktivt med at formulere anbefalede metoder og standarder for e-mail, så vores kunder drager fordel af bedre leveringsprocenter.Messaging Anti-Abuse Working Group (MAAWG) er en af de største globale organisationer, som bekæmper alle former for misbrug af online meddelelser. MAAWG bekæmper spam, phishing, Denial of Service-angreb (DoS), mobilspam og øvrige former for e-mailmisbrug. Organisationen har medlemmer i hele verden svarende til mere end 1 mia. mailbokse.Email Experience Council (EEC) er en global erhvervsorganisation for e-mailmarketing med fokus på marketingafkast.Online Trust Alliance (OTA) er en branchegruppe med mere end 100 organisationer som medlemmer. OTA arbejder for at fremme innovative tiltag, der beskytter internetbrugere og øger tilliden på nettet.Email Sender and Provider Coalition (ESPC) er en gruppe af førende udbydere i branchen, som samarbejder om at løse problemer med spam og maillevering gennem opbakning til lovgivning, teknologisk udvikling og branchestandarder.

Autentificering

Vi anvender autentificering til at forebygge fejlbedømmelse og spamfilterblokering af dine e-mails. GetResponse platformen er baseret på Sender Policy Framework (SPF) og signering af meddelelser med DomainKeys Identified Mail (DKIM).En SPF-datapost er en type af Domain Name Service (DNS) datapost, der identificerer mailservere, som har tilladelse til at sende e-mails på vegne af dit domæne.DomainKeys Identified Mail (DKIM) er en metode til at identificere afsendere, som er tilknyttet et meddelelsesdomæne og dets omdømme. DKIM vurderer, om der er tillid til at levere meddelelsen eller ej.

Ved at bruge tilmelding med bekræftelse opnår du en bedre statistik for din e-mailmarketing og en højere leveringsprocent for dine e-mails.

Brug for flere værktøjer til at udbygge forretningen?
Se alle værktøjerne her