Start din gratis prøveperiode

Sikkerhedstip til adgangskode:

  • brug mindst 6 tegn
  • brug en blanding af bogstaver og tal
  • brug en blanding af små og store bogstaver
  • brug specialtegn (f.eks. @)
GetResponse Sp. z o.o. skal bruge din e-mailadresse til at starte aktiveringen af tjenesten. Du kan få mere at vide i Politik for beskyttelse af personoplysninger.

Udvidet søgning
og segmentering

Du kan segmentere dine kontakter i enslignende grupper for maksimeret relevans
og målretning af dine e-mailkampagner.

Der findes ikke en "universalmodel". Med GetResponses avancerede værktøjer kan du inddele dine kontakter i adskilte eller overlappende undergrupper og segmenter. Det hjælper dig alt sammen med at skabe større engagement og giver dine abonnenter en individuel og personlig oplevelse.

Bliv professionel til
segmentering.

Selvom du ikke har brugt segmentering før, kan du med GetResponse nemt og hurtigt oprette grupper baseret på utallige kombinationer af betingelser f.eks.

  • abonnentdefinerede data
  • geografisk placering
  • tilmeldingsdato og -kilde
  • seneste meddelelsesdato
  • abonnentengagement (åbninger og klik)
  • fuldførelse af autoresponder-sekvens
Search Contacts

Isolering af grupper baseret på én betingelse eller en kombination af mange betingelser til at nå ud til alle abonnentgrupper med skræddersyede tilbud. Du kan bruge et uendeligt antal scenarier.

Du kan nemt se og søge efter dine kontakter.

Via ét overskueligt vindue kan du fokusere på bestemte abonnenter og derefter se og ændre deres oplysninger.

På panelet til udvidet søgning kan du oprette maksimalt fokuserede grupper af kontakter og sende målrettede og engagerende tilbud, som er skræddersyet til deres behov og profil.

Du kan gennemse søgekriterierne på panelet Søg i kontakter.

Ved præcisering af din søgning kan du straks se de samlede resultater i tælleren. Når du har færdiggjort dit segment som ønsket, kan du vælge Vis kontakter for at gå videre og anvende flere handlinger for kontakterne i den søgning, du har defineret.

Newsletter

Fuldt styr på dine kontakter
samme sted.

På panelet Søg i kontakter kan du desuden gøre følgende:

  • Kopier eller flyt kontakter fra én kampagne til en anden.
  • Føj et specialfelt til abonnenter i din gemte søgning.
  • Eksporter søgeresultater til populære filformater.
  • Send en e-mail til modtagere fundet ved søgning.

Se abonnenters oplysninger i hurtigt overblik: dag i autoresponder-sekvens, abonnentkilde, abonnentstatus og abonnenttype. Gennemse kontakter, der er frameldt, sortlistet, slettet, ubekræftet eller ikke-leveret. Eller vælg kun gyldige abonnenter; alt sammen blot med et klik.

29% markedsførere anvender grundlæggende segmentering som metode til listestyring. De anvender 2-5 kriterier til at målrette deres kommunikation, f.eks. demografi, kategori af interesse (B2C), branche eller rolle (B2B).

Segmentering af e-maillister et vigtigt aspekt for at kunne levere det rette, personaliserede indhold til den rette modtager. Ikke desto mindre undlader 50,4% e‑mailmarkedsførere helt at segmentere deres e‑maillister.

Brug for flere værktøjer til at udbygge forretningen?
Se alle værktøjerne her