Start din gratis prøveperiode

Sikkerhedstip til adgangskode:

  • brug mindst 6 tegn
  • brug en blanding af bogstaver og tal
  • brug en blanding af små og store bogstaver
  • brug specialtegn (f.eks. @)
GetResponse Sp. z o.o. skal bruge din e-mailadresse til at starte aktiveringen af tjenesten. Du kan få mere at vide i Politik for beskyttelse af personoplysninger.

Logiske e-mailanalyser

Verdens nemmeste, smarteste og mest avancerede redskab til e-mailanalyser. Til at maksimere dit afkast af e-mail. Til at bringe dit firma skridtet videre.

Tracking af aktiviteter i realtid

Du kan se statistik for engagement og effektivitet, f.eks. åbninger, CTR og mål opnået, i realtid og i takt med, at de ændrer sig time for time. Du kan se dine abonnenters aktivitetsmønstre og optimere effekten af dine kampagner baseret på reelle data.

Tracking af aktiviteter i realtid

Statistik for mobilvisninger

Se, hvilke e-mailklienter dine modtagere bruger til at se dine e-mails - Yahoo, iPhone, Outlook eller Gmail. Du kan sammenligne klientprogrammer på stationære computere kontra mobilenheder. Vis oplysninger om bestemte e-mailklienter og browsere. Optimer din e-mail, så den matcher dine modtageres ønsker/interesser.

Stationære computere
Statistik for stationære computere
Mobil
Statistik for mobilenheder

Sammenligning af e-mails

Du kan sammenligne resultaterne af to meddelelser, og se, hvilken der har givet de bedste resultater. Du kan nemt analysere åbninger, klik, frameldinger og konverteringer, så du får et klart billede af, hvad der fungerer i forhold til dine modtagere, og hvorfor.

Reelt e-mailafkast

Se, hvordan dine e-mailkampagner konverterer på dit websted. Du skal blot installere en websted-trackingkode, så tracker GetResponse antal salg, tilmeldinger eller besøg via et link i en e-mailkampagne.

Statistik for autorespondere

Nu kan du sammenligne statistik for alle autoresponder-meddelelser i let læselige diagrammer. Du kan hurtigt identificere svage punkter og justere individuelle meddelelser for at opnå en bedre effekt og bedre resultater.

Statistik for autorespondere
Statistik for autorespondere

Abonnentstatistik

Hvilken visning fungerer bedst for dig? Diagram eller tabel? GetResponse har begge dele! Du kan nemt kontrollere størrelsen af din liste. Du kan se antal tilmeldte og frameldte. Du kan se detaljeret, hvilke tilmeldingsmåder dine modtagere foretrækker. Dernæst kan du følge, hvordan din liste udbygges dag for dag.

Abonnentstatistik
Listevækst

+25527

Gns. pr. dag

+25527

Statistik om deling på sociale medier

Mål omtalen, som dine e-mails skaber på nettet, ved at tælle tweets, likes og kommentarer på de største sociale medier, Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ og Pinterest. Ved hjælp af statistik kan du se, hvilke sociale medier der fungerer bedst for dig.

Segmentering med ét klik

Med ét klik kan du vælge responsive undergrupper og sende relevant indhold til dem, der åbner eller klikker på din meddelelse. Til dem, der ikke åbner en e-mail, kan du justere emnefeltet og sende meddelelsen igen.

Segmentering med ét klik

Smart-rapportering

Du kan oprette automatiserede rapporter, som sendes med e-mail efter en tidsplan, f.eks. 3 dage efter udgivelse af meddelelsen. Med interaktive diagrammer får du alt at vide om dine kampagner lige fra åbninger og klik til bounces og årsager til frameldinger.

Smart-rapportering

Global View

Uanset omfanget af din virksomhed er det vigtigt at vide, hvilke handlinger dine kunder foretager forskellige steder. Med vores praktiske kortvisning kan du nøjagtigt lokalisere abonnenter overalt i verden samt overvåge og definere svaradfærd præcist.

Se, hvorfor interessen er så stor

Kundeanbefaling

“GetResponse er det ultimative system til at følge trafik til ens websted.
E-mailanalyserne er fantastisk detaljerede, så man virkelig kan følge de forskellige aspekter af ens kampagne. Firmaer, der kører en online markedsføringkampagne, bør ikke gøre det uden GetResponse.”

Brenda Cleland, Findtruesuccess.com

Den gennemsnitlige åbningsrate for alle brancher er 27%. Du kan optimere din åbningsrate ved at teste dine emnefelter og tekster over overskrifter.

Blot 16,5% markedsførere bruger avancerede e‑mailanalyser til at måle deres afkast, hver gang de sender indhold via e-mail.

Brug for flere værktøjer til at udbygge forretningen?
Se alle værktøjerne her