Start din gratis prøveperiode

Sikkerhedstip til adgangskode:

  • brug mindst 6 tegn
  • brug en blanding af bogstaver og tal
  • brug en blanding af små og store bogstaver
  • brug specialtegn (f.eks. @)
GetResponse Sp. z o.o. skal bruge din e-mailadresse til at starte aktiveringen af tjenesten. Du kan få mere at vide i Politik for beskyttelse af personoplysninger.

Betingelser, handlinger og filtre

Udnyttelse af værdien af din marketingdatabase vha. data mining

Logikken bag GetResponses automatiserede marketing

Automatiseret marketing er baseret på implikationslogik.

HVIS der er bestemte betingelser
Filtrer, definer eller begræns
SÅ iværksæt en bestemt handling

GetResponses automatiserede marketing søger på din marketingliste efter den betingelse, du angiver, og iværksætter en bestemt handling. Du kan kommunikere endnu mere præcist via filterfunktionen.

Her er et hurtigt overblik over de funktioner, du kan anvende til at definere betingelser, handlinger og filtre.

Betingelser

Med GetResponses automatiserede marketing indstilles betingelser nemt med peg-og-klik. Her er de betingelser, du kan bruge til at definere målet:

Pointgivning

Brug point til at definere den gruppe af abonnenter, som du vil sende meddelelser til baseret på deres pointtal.

Tilmeld

Du kan begrænse søgningen efter dem, der har tilmeldt sig en bestemt kampagne eller anvendt en bestemt tilmeldingsmåde.

Meddelelse åbnet

Du kan indstille denne betingelse for at finde dem, der har åbnet en e-mail, en bestemt meddelelse eller en hvilken som helst meddelelse.

Meddelelseslink klikket på

Du kan bruge denne betingelse til at finde dem, der har klikket på et bestemt link. Eller du kan valgfrit indstille en tidsgrænse for, hvornår der er klikket på linket.

Tag-værdi

Du kan bruge denne betingelse til at finde abonnenter, som du har tagget tidligere.

Købt

Følg op på dine kunder, og brug denne betingelse til at engagere dem umiddelbart efter et gennemført køb.

Ugennemført handel

Du kan følge, om en handel ikke er blevet gennemført og motivere kunden til at gennemføre.

Besøgt webadresse

Du kan se, om en abonnent har besøgt en bestemt webadresse og følge med i dennes interesser.

Meddelelse sendt

Du kan bruge denne betingelse til at sende målrettede meddelelser til bestemte modtagere baseret på en valgt handling eller et indstillet filter.

Specialfelt ændret

Du kan udløse en handling, når du eller dine kontakter opdaterer et bestemt specialfelt.

Særlig begivenhed

Send meddelelser til dine kontakter, så de ved, at du også tænker på dem på deres personlige mærkedage. Send meddelelser på abonnenters fødselsdage, årsdag for køb af abonnent, dato for køb osv. Kontakt dem før, efter eller på dagen.

Handlinger

Nu hvor du har brugt betingelser til at finde bestemte abonnenter, er det tid til at handle:

Send e-mail

Med denne handling sender du en specifik e-mail til abonnenter, som du har målrettet.

Pointgivning

Med denne handling tillægges (eller fratrækkes) et bestemt antal point for bestemte abonnenter.

Tag

Med denne handling tagges målrettede abonnenter med en bestemt tag-værdi.

Flyt

Med denne handling kan du flytte dine kontakter fra én kampagne til en anden som resultat af interaktion med dit workflow.

Kopier

Kopier dine kontakter fra en valgt kampagne baseret på dine abonnenters interesser og brugsmønstre.

Specialfelt

Du kan tildele eller slette specialfelter i abonnentprofiler.

Vent

Med denne handling kan du definere, hvor længe der skal ventes, inden handlingen skal foretages. Eksempel: For betingelsen åbning skal der ventes 2 dage, inden den angivne e-mail sendes.

Kopier til workflow

Med Kopier til workflow kan du føje dine kontakter til et andet aktivt workflow. Derved kan dine kontakter gennemføre ét workflow ad gangen.

Flyt til workflow

Du kan bruge Flyt til workflow til at flytte dine kontakter fra ét workflow og føje dem til et andet.

Slet

Du kan automatisk flytte kontakter fra en kampagne, et workflow eller hele din konto.

Filtre

Vil du præcisere din målretning yderligere? Du kan bruge filtre til at præcisere den gruppe af abonnenter, du vil sende til.

Interval

Du kan bruge dette filter til at begrænse segmentet til et bestemt interval. Du kan f.eks. søge efter de første 50 abonnenter, som åbner meddelelsen.

Beløb

Du kan indstille dette filter til at definere det antal abonnenter, der er modtagere af handlingen. Eksempel: Send et gavebevis til de 10 første abonnenter.

Dynamisk segment

Brug dette filter til at målrette til bestemte abonnenter i dit workflow. Du kan oprette dynamiske og workflow-specifikke segmenter baseret på abonnentdata.

Kampagne

Med kampagnefilter kan du sende målrettet til bestemte abonnenter i dit workflow baseret på den kampagne, de er i.

Brug denne liste til nem reference. Du kan finde ideer til design og implementering af GetResponses automatiserede marketing til din virksomhed ved at downloade vores planlægnings- og implementeringsguide.

Brug for flere værktøjer til at udbygge forretningen?
Se alle værktøjerne her