Start din gratis prøveperiode

Sikkerhedstip til adgangskode:

  • brug mindst 6 tegn
  • brug en blanding af bogstaver og tal
  • brug en blanding af små og store bogstaver
  • brug specialtegn (f.eks. @)
GetResponse Sp. z o.o. skal bruge din e-mailadresse til at starte aktiveringen af tjenesten. Du kan få mere at vide i Politik for beskyttelse af personoplysninger.

A/B-testning

Find det rigtige og få flere – flere åbninger, klik og handler!

Hvilket emnefelt giver de fleste åbninger? Hvilket CTA giver flest klik?
Du kan nemt teste, analysere og justere dine e-mails til at opnå optimal effekt.

Logisk konfiguration

Der er integreret splittest ved indstilling af e-mails til at konfigurere med få klik. Det sker praktisk talt automatisk.

Du kan teste det hele

Indhold, emnefelt, fra-felt, klokkeslæt, dag i ugen: Du kan oprette op til 5 versioner af disse elementer til at finde frem til den bedste strategi.

Opdeling af modtagere

Du kan super nemt opdele din liste i lige store testsegmenter. Du kan splitteste med op til 50% abonnenter; defineres nemt ved hjælp af en brugervenlig skyder.

Resultater i realtid

På din nyhedsbrevliste har du direkte adgang
til udførlige nøgletal for klik, åbninger og
effekt til at sammenligne mellem versioner.

A/B-testning af e-mails er en vigtig metode til optimering af e-mailmarketing. 27,1% markedsførere svarer i markedsanalyser, at de tester deres emnefelter.

Splittestning af e-mail er en forudsætning for at optimere e-mailmarketing. Ikke desto mindre undlader 51% e-mailmarkedsførere helt at teste og optimere deres e-mails på forhånd.

Brug for flere værktøjer til at udbygge forretningen?
Se alle værktøjerne her