Start din gratis prøveperiode

Sikkerhedstip til adgangskode:

  • brug mindst 6 tegn
  • brug en blanding af bogstaver og tal
  • brug en blanding af små og store bogstaver
  • brug specialtegn (f.eks. @)
GetResponse Sp. z o.o. skal bruge din e-mailadresse til at starte aktiveringen af tjenesten. Du kan få mere at vide i Politik for beskyttelse af personoplysninger.

Her er nogle af vores mere end 350,000 kunder, som med fordel anvender GetResponses e-mailmarketing

Kunder og partnere

I dag bruger mere end 350,000 mennesker i hele verden vores platform.

Hvis GetResponse var en by, ville den være større end Aarhus, men byde på ligeså interessante ting.
Den ville være nogenlunde så stor som Odense, Aalborg og Esbjerg til sammen, og byde på ligeså forskelligartede muligheder.

Kundecases

Når vores kunder lykkes med deres virksomheder, fortæller de os gerne, hvordan det er lykkes for dem. Læs og bliv inspireret.

Kundecase

The Residual Entrepreneur

Jeg har tidligere prøvet flere forskellige tjenester til e-mailmarketing, og GetResponse er ganske enkelt løsningen for mig. Efter at jeg begyndte at bruge GetResponse, steg mine åbningsrater med 300%. Fordelene er oplagte; jeg sætter blot processen på autopilot og skal ikke gøre mere ved det. Min liste vokser, og processen kører helt, som den skal … den skal blot oprettes, og så kan man glemme alt om den.

Det, der fik mig endeligt overbevist, var GetResponses kundesupport. Den er anderledes, fordi I er interesseret i at tale med os. Jeg har opfattelsen af, at I kan lide at betjene os. I tager kontakt til os for at sikre, at vi er tilfredse; og det gør I ret tit. Når jeg får en e-mail fra jer, er det altid en fornøjelse :)

300% højere åbningsrater på 60 dage

Videoanmeldelser

Intet glæder os mere end en kunde med et smil på læben.
Nyd synet af en stærkt begejstret GetResponse bruger.

Kundeanbefalinger

Disse trendsettere bruger GetResponses innovative løsninger til at drive deres virksomhed anderledes. Se hvordan.

MuLondon
  • Boris Zatezic

  • CEO, www.MuLondon.com
We at MuLondon have been using GetResponse for years and love their rich features and great customer service. With their help, we can reach more of our customers, helping us to grow and make an even bigger impact on the world around us. We don’t have to think about deliverability issues, invalid emails or bounces, and can quickly see how our emails are performing. This leaves more time for us to whip up organic skin care products for everyone to enjoy!.
C4CM
  • Tara Cosca

  • Marketingdirektør hos C4CM
GetResponse konkurrerer ikke blot mod større platforme på markedet, men overgår dem også på kundeservice, brugbarhed og leveringseffektivitet! For os er GetResponse en integreret platform til vores online markedsføring. Vi valgte GetResponse, fordi det er en omkostningseffektiv, brugervenlig løsning med fleksible kontraktbetingelser. Faktisk gik skiftet til GetResponse Enterprise uden de store problemer takket være deres onboarding- og træningssessioner.
Lavito
  • Damian Borowiec

  • Marketingchef hos Lavito
GetResponse er vores hemmelige markedsføringsvåben over for konkurrenter, fordi det kombinerer alle de digitale redskaber, som vi skal bruge – lige fra nyhedsbreve og spørgeundersøgelser til landingssider og automatiseret marketing. Det betyder, at vi kan optimere omkostningerne og styre alle vores marketingaktiviteter ved hjælp af én løsning.
OnlyInYourState
  • Brian Warner

  • Medstifter af OnlyInYourState
Lige fra funktionerne og leveringseffektivitet til kundeservice er GetResponse en stærk platform. Jeg har prøvet alle de store e-mailserviceudbydere, og det endte GetResponse, fordi vi med deres API kunne styre alt præcist, som vi havde brug for. Teknisk og leveringsmæssigt fungerer det hele rigtig godt. Vi glæder os til at arbejde direkte med dem om vores videre udbygning!
Feldman Creative
  • Barry Feldman

  • Feldman Creative
Gennem næsten et år havde jeg brugt en anden populær løsning, men blev nødt til at opgive den, fordi den var upraktisk og vanskelig at lære. GetResponse har gjort automatiseret marketing langt nemmere og mere givtigt for mig at komme i gang med. Jeg er godt tilfreds. Det er ikke en løsning, der får en til at ville droppe automatiseringen. Tværtimod! Et punkt, hvor GetResponse især skiller sig ud, er lead-anskaffelse. GetResponse giver adgang til et fantastisk udvalg af værktøjer, som gør det nemt at tilbyde, markedsføre og levere værditilført indhold, som f.eks. e-bøger og -vejledninger. Og med GetResponse kan man eksperimentere i det uendelige og lave de nødvendige finpudsninger.
Marketing Manager at Curtiss-Wright
  • Patricia Moyer

  • Marketingchef hos Curtiss-Widget
Vi er godt i gang med at nå vores mål ved hjælp af GetResponse. Vi har stadig meget, der skal gøres, men vi er ikke i tvivl om, at det vil lykkes ved hjælp af GetResponse. Det er en rigtig god løsning til at nå ud til både eksisterende og potentielle kunder overalt i verden. Vores udbygning på internationalt plan har fordel af at kunne sende på forskellige e-mailsprog og få e-mails leveret samtidigt globalt. Vi har forbedret håndteringen af forespørgsler på varedemonstrationer samt spørgsmål fra kunder, efter at vi er begyndt at bruge GetResponse. Vi har netop opgraderet vores løsning og ser meget frem til at prøve de nye funktioner!
Aperitivi Sociali Parma
  • Gianluca Bellini

  • Aperitivi Sociali Parma
Den bedste app til nyhedsbreve, jeg nogensinde har prøvet! Kontrolpanelet er fantastisk enkelt og logisk. Man får hjælp til at oprette en e-mail via trinvis vejledning, så det er ingen sag at udarbejde attraktive nyhedsbreve. Den visuelle redigeringsfunktion til e-mails er ikke bare super nem at bruge, men også morsom. Man trækker blot det ønskede (billede, tekst, knap) ind i nyhedsbrevet, og så er det klaret; enkelt og elegant. Og autoresponder-funktionen er så logisk at indstille, at det kan gøres uden vejledning. Der kommer løbende nye funktioner til i appen til at levere ens e-mails på det helt rigtige tidspunkt. Der er adgang til teknisk assistance døgnet rundt, og det fungerer virkelig godt. De ved utroligt meget og er klar til at løse problemer når som helst, dag og nat, uden ventetid. Helt ærligt har jeg aldrig haft en så fantastisk app før. Til sammenligning er MailChimp til grin. Jeg giver dem 5 stjerner, men de skulle have mindst 10.
Unesco
  • Noel Boivin

  • UNESCO Bangkok
Vi valgte GetResponse som platform til vores opfriskede regionale nyhedsbrev og har været meget tilfredse med vores valg. Lige fra en enkel og logisk designbrugerflade til effektiv distribution har GetResponse gjort oprettelse og distribuering af vores nyhedsbrev ligetil og gjort det muligt for os at fokusere på det, vi har brug for, nemlig at udvikle vores indhold. Når vi har haft spørgsmål, har den online kundesupport reageret med det samme og hjulpet os med at komme på det rette spor.
Platinum Success
  • Daniel Hrebenak

  • Platinum Success
Jeg har brugt GetResponse Enterprise i flere år, og jeg må sige, at det er det mest effektive værktøj til e-mailmarketing, der findes. Jeg har haft det privilegium at bruge et hav af e-mailtjenesteudbydere, og GetResponse slår dem alle.

Da jeg stod for styringen af e-maildata for flere store e-handelskæder, oplevede vi i nogle tilfælde en stigning i e-mailmarketingafkast på 200%. GetResponses værktøjer, kombineret med brugervenlighed, garanterer, at disse resultater er inden for rækkevidde af alle markedsførere uanset erfaring.

Den support, jeg har fået, har været i absolut topklasse. Det er ikke bare alle de tekniske spørgsmål, jeg har haft, som blev besvaret. Jeg har også fået brancheindblik og professionel rådgivning af min egen account manager, som virkelig har gjort alt for at sikre, at jeg kunne opnå gode resultater som e-mailmarkedsfører. GetResponse er helt fantastiske til at bruge feedback fra kunder til at forbedre funktionerne og brugeroplevelsen på deres platform.

Jeg vil anbefale GetResponse til alle e-mailmarkedsførere uanset erfaring. For begyndere er GetResponses logiske brugerflade behageligt nem, og for de af os med større teknisk viden oplever vi, at GetResponse Enterprise er langt foran konkurrenterne med samtlige af deres funktioner og flytter grænserne for, hvad en e-mailudbyder kan tilbyde sine kunder.

Jeg kan sige med stor stolthed, at jeg er e-mailmarkedsfører med GetResponse, og jeg kan varmt anbefale GetResponse som den absolut førende i branchen for e-mailudbydere.
Scania Poland S.A.
  • Katarzyna Kobus • Communication Coordinator

  • Scania Poland S.A.
Jeg har været kunde hos GetResponse i flere år. Deres platform er yderst funktionel og giver os adgang til de nyeste løsninger til e-mailmarketing. Det, jeg sætter allermest pris på, er den professionelle tilgang og sikre fornemmelse, som GetResponse giver os. Desuden fungerer kommunikationen med vores account manager hos GetResponse godt og effektivt, og han er altid meget præcis og opmærksom på detaljer. På grund af det gode samarbejde er alle de komplicerede aktiviteter nu blevet enkle og behagelige.
Dave Brody
  • Dave Guindon

  • www.interestarchitect.com
Jeg har udviklet og solgt mine online softwareprodukter siden 2002, og min primære indtægtskilde har altid været gennem e-mailmarketing. Efter at jeg har skiftet udbyder og har valgt GetResponse, er mine åbningsrater øget med hele 60%, og klikraterne er røget helt op på 200%. Som softwareudvikler kan jeg sige, at GetResponse har en fantastisk brugerflade, der gør det super nemt at få mine e-mailudgivelser udsendt hurtigt. Og som om det ikke er nok, er deres support i absolut TOPKLASSE! Faktisk kontakter supportafdelingen mig regelmæssigt for at sikre, at alt går godt … supporten er bare helt fantastisk! VI ER VILDE MED DET! Hvis man har en netbutik og skal ud og investere i år, så sørg for at integrere GetResponse … du vil med garanti ikke fortryde det!”
Brenda Cleland
  • Brenda Cleland

  • http://findtruesuccess.com
GetResponse er det ultimative system til at følge trafik til ens websted. Muligheden for at oprette e-mails og attraktive nyhedsbreve direkte i programmet er vældig praktisk. Den brugervenlige sektion til styring af autorespondere gør det meget nemt at planlægge ens kampagne, og jeg kan især godt lide kalendervisningen. E-mailanalyserne er fantastisk detaljerede, så man virkelig kan følge de forskellige aspekter af ens kampagne. De har oven i købet webformularer og landingssider. Firmaer, der kører en online markedsføringkampagne, bør ikke gøre det uden GetResponse.
Chris Towland
  • Chris Towland

  • www.ChrisTowland.com
Jeg har personligt brugt GetResponse i mere end 10 år og har altid været imponeret over deres værktøjer, de høje e-mailleveringsprocenter og kvaliteten af deres kundeservice.
GetResponse har hjulpet mig med at opbygge et stort antal meget store og lønsomme e-maillister både til mig selv og mine kunder.
I min virksomhed hjælper jeg restauranter med at opbygge en stor e-mailliste med deres kunder og kundeemner, og jeg anbefaler altid, at de bruger GetResponse, fordi jeg ved, at det er et system, som de kan regne med, og som, nok så vigtigt, giver dem resultater.
Fernando Augusto
  • Fernando Augusto

  • www.fernando-augusto.com
Jeg er en velkendt online markedsfører i Brasilien og blandt de førende MLM-firmaer.
Jeg bruger GetResponse som mit primære og foretrukne system til at sende e-mails og følge mine kundeemner.
Det, jeg bedst kan lide ved GetResponse, er, hvor nemt det er at oprette landingssider og konfigurere e-mailkampagner.
Jeg bruger og anbefaler GetResponse som et værktøj til professionel brug!
Genecia Alluora
  • Genecia Alluora

  • GeneciaAlluora.com
GetResponse har ændret den måde, hvorpå jeg er i kontakt med nye og nuværende kunder. GetResponses værktøjer er praktiske og enkle, og de giver utrolige resultater.
Seriøst stresser jeg ikke længere over fejlede e-mailudsendelser eller manglende e-mails. Før jeg gik i gang med at bruge GetResponse, lå jeg søvnløs over, at mine e-mails ikke blev sendt, eller et eller andet teknisk nedbrud. Det er ikke længere et problem. Det er også vigtigt at erkende, at man ikke bruger et værktøj som dette, og at det så bare løser alle problemer for evigt. Man er nødt til at arbejde med det løbende, lære at kende "sproget", men supporten og vidensbasen gør det let.
Marko Huemer
  • Marko Huemer

  • www.united-branding.com
Vi er et online marketingbureau, som specialiserer os i opbygningen af vores kunders marketingafkast.
I den forbindelse spiller e-mailmarketing en grundlæggende rolle.

Vi har prøvet alle udbyderne og er endt med at anvende GetResponse.


Hvorfor?

1.) Deres supportteam arbejder hurtigt og professionelt

2.) De tager altid højde for feedback fra kunderne

3.) Deres priser er klart de bedste


Konklusion: Det er det mest kundevenlige firma kombineret med den super enkle funktion af autoresponderne. Vi kan anbefale denne tjeneste til enhver, som arbejder med e-mailmarketing og landingssider!
Rogerio Zarattini Chebabi
  • Rogerio Zarattini Chebabi

  • www.canaladuaneiro.com.br
Jeg har et konsulent- og kursusfirma og har prøvet alle løsninger til e-mailmarketing og brasilianske systemer på markedet. De højeste åbningsrater, jeg opnåede, var på kun 0,1-0,5%. Med GetResponse forandrede alt sig. Jeg har opnået åbningsrater på 10-17%, og det er usædvanligt. Det har givet mig en større kundebase, og min omsætning er stedet markant. Det er let at bruge, hvilket hjælper en med at opnå resultater hurtigt.
Ashok Grover
  • Ashok Grover

  • www.skillscape.net
Jeg har altid troet, at alle tjenester til e-mailmarketing var ens, indtil jeg prøvede GetResponse, som faldt mig helt naturligt. Den vigtigste grund til beslutningen var den fleksibilitet, som løsningen giver mig til at designe og finpudse mine egne skabeloner. Faktisk valgte jeg, på grund af min tidligere erfaring andetsteds, at få en softwareudvikler til at fastfryse en skabelon til mig. Til min overraskelse viste det sig, at jeg ikke havde brug for den længere. Og med en fastfrosset skabelon kunne jeg alligevel heller ikke foretage selv små ændringer. GetResponse har givet mig fuld frihed ... og der er selvfølgelig meget andet: A/B-testning, autorespondere, landingssider, listeopbygger osv. osv.
Alex Kiziah
  • Alex Kiziah

  • http://thebucketlistlife.com/
GetResponse er min foretrukne udbyder af e-mailmarketing og dem, jeg anbefaler til alle mine kunder og venner. Jeg prøvede flere andre løsninger først i nogenlunde den samme prisklasse, men ingen af dem kom op på siden af GetResponses brugervenlighed. Brugervenligheden er en af hovedårsagerne til, at jeg bliver hos dem, og til, at jeg anbefaler dem til alle. Selv de dyreste løsninger på markedet kan ikke slå brugervenligheden og de fantastiske funktioner, som GetResponse tilbyder.
Angelos Kyritsis
  • Angelos Kyritsis

  • http://www.pcsteps.gr
Jeg havde brugt en anden autoresponder i mere end to år, inden jeg skiftede til GetResponse. Det var det bedste, jeg nogensinde havde gjort. GetResponse understøtter mit modersmål græsk perfekt; brugerfladen er logisk, og leveringsprocenten er utrolig. Det er nemt at oprette webformularer og landingssider, selv uden at være teknisk anlagt. Jeg har udbygget min liste med mere end 1500 abonnenter siden mit skift til GetResponse, og jeg bliver kunde hos dem inden længe. Tak skal I have!
Bruce Blaustein
  • Bruce Blaustein

  • www.CheapUSland.com
Med GetResponse har min ejendomshandel taget et stort skridt frem. For at udbygge min virksomhed er jeg afhængig af, at min abonnentliste vokser, og jeg har kontrol over den. GetResponse gør det virkelig nemt at udarbejde nyhedsbreve, enten fra bunden eller ved hjælp af deres mange skabeloner i professionelt design. Når jeg har færdiggjort et nyhedsbrev, kan jeg sende det med det samme eller planlægge det til afsendelse på et senere tidspunkt, inkl. mens jeg sover. Jeg kan sende et nyhedsbrev til hele min liste eller vælge en gruppe. Efter at jeg er begyndt at bruge GetResponse, er jeg ikke længere registreret som afsender af uønsket e-mail hos min internetudbyder. Jeg glæder mig meget til at prøve deres nye landingssider. De har også et fantastisk supportteam. Tak skal I have, GetResponse.
Bojan Doroslovac
  • Bojan Doroslovac

  • http://MyOnlineBusinessWealth.com
Jeg har brugt GetResponse i mere end et år. Jeg har prøvet andre systemer, men i sidste ende var og blev GetResponse den mest effektive og enkle løsning. Jeg kan udarbejde mine nyhedsbreve på få minutter, i et flot, professionelt design. Det er den mest ligetil og brugervenlige løsning på markedet. Og så er prisen yderst realistisk og til at betale for både begyndere og erfarne brugere.
Bob Lotich
  • Bob Lotich

  • http://christianpf.com
Jeg har arbejdet med e-mailmarketing i mere end 6 år og har prøvet tre af de øvrige tjenester til e-mailmarketing. Efter store problemer med kundeservice hos andre firmaer (bl.a. et uden telefonsupport) besluttede jeg mig for at prøve GetResponse på grund af deres omdømme for god service. Efter at have været i kontakt med GetResponses supportteam indtil flere gange er jeg ikke i tvivl om, at GetResponse har langt den bedste kundeservice.
Casey Hicks
  • Casey Hicks

  • SucceedingWithCasey.com
Lige siden jeg gik i gang med online markedsføring, er den eneste udbyder af e-mailmarketing, jeg har brugt, GetResponse, og jeg har aldrig haft grund til at overveje at skifte.

Hvis jeg har haft et problem eller spørgsmål, har deres support hver gang været hurtig til at hjælpe mig.

Jeg er vild med deres brugervenlige værktøjer og vil anbefale GetResponse til enhver, som har eller vil opbygge en e-mailliste, både begyndere og erfarne brugere.
Cherie King
  • Cherie King

  • www.TheWorkAtHomeAdvocate.com
Jeg har brugt GetResponse i ÅREVIS og har kun været tilfreds med deres tjeneste. Jeg har prøvet andre, men jeg synes, at GetResponse er de mest brugervenlige på markedet. Og de bliver hele tiden BEDRE ... har altid fingeren på pulsen, mht. hvad der fungerer i øjeblikket, og de stiller løbende værktøjer til rådighed for virksomhedsejere, som f.eks. de nye landingssider, som jeg er HELT vild med! Man får SÅ meget for pengene. Jeg siger til alle mine kolleger i branchen, at jeg er og vil altid være en GetResponse pige!
Cerj Lalonde
  • Cerj Lalonde

  • www.cerjlalonde.com
Jeg har været kunde hos GetResponse i snart to år. Jeg har prøvet andre systemer tidligere, f.eks. Infusionsoft (der er så svært, at man bruger al sin arbejdstid på det) og AWeber med temmelig uspændende skabeloner. Det, jeg kan lide ved GetResponse, er deres alsidighed, brugervenlighed og totalt friske landingssider og nyhedsbreve. Det fungerer virkelig logisk, bl.a. webformularer og de mange værktøjer, som GetResponse stiller til rådighed. Jeg kan også godt lide panelerne med statistik/analyser, autoresponderen, der sender e-mails i sekvenser, “kontakters” kundeveje. Desuden er deres priser totalt konkurrencedygtige. For mig er det vigtigste ved GetResponse deres kundeservice på chat, på telefonen med imødekommende, professionelle og kompetente medarbejdere, som tager sig al den tid, det kræver for at løse ens problem - uden at man skal vente for evigt på det!
Dean Bielanowski
  • Dean Bielanowski

  • http://www.pcaviator.com.au/store
Inden vi valgte GetResponse til vores e-mailkampagner, brugte vi et system, som er betydeligt mere tidskrævende, mindre fleksibelt og gav lavere svarprocenter hos vores kunder.

Med GetResponse som vores primære portal til kundekommunikation og markedsføring er vi i bedre kontakt med vores kunder, som køber flere af vores produkter. Jeg synes, at GetResponses brugerflade er hurtigere at bruge end tidligere løsninger, og muligheden for at tidsplanlægge e-mails har betydet, at vi kan være i kontakt med vores kunder 7 dage om ugen uden at skulle lave e-mails i weekenden, når vi hellere vil være sammen med familien.

Efter at vi er begyndt at bruge GetResponse, er vores salg steget, og vi bruger langt mindre tid på at styre vores abonnentdatabase, fordi systemet giver mulighed for, at vores kunder selv kan gå ind og ændre på deres tilmelding til e-maillisten.

Der findes selvfølgelig ingen perfekte systemer til e-mailmarketing, men vi synes, at GetResponse er et af de mest driftsikre og innovative systemer på markedet i dag, og de tilføjer og forbedrer hele tiden deres værktøjer.

Overordnet set har GetResponse medført en forøgelse af vores direkte produktsalg, mens vores e-mails fortsat har præsenteret sig erhvervsmæssigt professionelt, med en mindre indsats fra vores side. En anden stor fordel er, at vi også kan klare det hele via mobilenheder. Vi er ikke længere bundet til vores stationære computer på kontoret.
Dan Kidd
  • Dan Kidd

  • dankidd.ru
Jeg har været kunde hos GetResponse i flere år. Jeg er så tilfreds med dem, at jeg går ud aktivt og anbefaler dem. Derfor er GetResponse blevet en af de mest populære tjenester på det russiske marked. Men det, som jeg bedst kan lide ved GetResponse, er:

1. Kvalitet. GetResponse fungerer perfekt. Alle nyhedsbreve leveres til tiden.
2. Virkelig brugbart. Jeg kender ikke andre tjenester til e-mailmarketing (men jeg har prøvet mange af dem), der er lige så nemme at bruge.
3. Support. Deres support er bare ... på topniveau. Alle problemer, alle fejl (også mine) bliver løst virkelig hurtigt. Deres support forstår dig med det samme (selvom jeg ikke er indfødt brite), og de går i dybden med ens problemer og hjælper hver gang.

Derfor er GetResponse den bedste tjeneste til mig. Derudover er der ikke mindst den stigende indtjening, jeg har opnået ved hjælp af GetResponse.
Felipe Restrepo Z.
  • Felipe Restrepo Z.

  • ClickSimil Corp. : http://clicksimil.com
Kort sagt ... GetResponse har forandret den måde, jeg bruger e-mailmarketing på. Nu har jeg jo prøvet rigtig mange berømte platforme til e-mailmarketing, men GetResponse har langt flere indbyggede muligheder, som f.eks. A/B-splittestning og super funktionel segmentering. Det er ting, som erfarne markedsførere skal bruge, og det er dyrt på andre platforme. Og så har jeg ikke nævnt leveringsprocenten, som simpelthen er fantastisk. Tak for en god løsning!
Greg Jeffries
  • Greg Jeffries

  • http://www.imsource.org
GetResponse er efter min mening den mest omkostningseffektive og brugervenlige autoresponder-løsning på markedet. Den er velegnet til dem, der lige er gået i gang med e-mailmarketing, og der er rigtig mange værktøjer til mere erfarne brugere. Det er den, jeg bruger og anbefaler til alle, der vil opbygge en e-mailliste.
Henry Diaz
  • Henry Diaz

  • www.steppingintofreedom.net
Jeg har haft lejlighed til at prøve tre forskellige autorespondertjenester.

Der var ingen grund til at prøve en fjerde, fordi jeg faldt for den tredje tjeneste, som jeg prøvede, nemlig GetResponse! Hvorfor valgte jeg så den tjeneste, og hvorfor holder jeg fast ved den? Fordi KVALITETEN er fantastisk, og platformen fungerer bare. Jeg har ikke oplevet softwarefejl eller fastfrosne skærmbilleder (som med de to første autorespondertjenester, jeg prøvede).

Jeg har en tryg fornemmelse ved at redigere mine marketingmeddelelser med GetResponse. De flot designede og brugervenlige aspekter af deres platform sparer tid, når jeg genbruger en meddelelse, bruger den som skabelon eller følger resultaterne af en kampagne.

Prisen er bedre for enhver, der skal til at i gang. Endelig er der deres supportteam, som man altid kan få fat i, når der er brug for det, og de er meget venlige og vidende.
Joy Blakeney
  • Joy Blakeney

  • www.makinglifejoyful.com
Jeg vil blot konstatere, at det har været rigtig godt for mit firma at bruge GetResponse! Jeg er ved at lære, hvordan man designer fede landingssider og nyhedsbreve til at markedsføre mine firmaer; det ene som life-coach, og det andet er en uafhængig distributør for et direct marketing-firma. Jeg er vild med deres kundeservice; de er meget hjælpsomme og svarede på ALLE mine spørgsmål, så jeg kom op at køre igen. I er bare de bedste!
Julia Proctor
  • Julia Proctor

  • www.cisinc.us
GetResponse er efter min mening DET bedste e-mailprogram. GetResponse er næsten aldrig offline og altid klar, når jeg skal kontakte mine midlertidigt ansatte, hvis jeg har et arrangement i sidste minut, som kræver en masse folk. Den enkle, brugervenlige og flotte grafik gør, at jeg elsker at bruge tjenesten, typisk flere gange om måneden, men også flere gange om ugen. Til en meget rimelig pris er det bestemt den bedste investering, vores virksomhed har foretaget til at holde os i kontakt med vores medarbejdere. Vi har ikke fået en eneste klage fra nogen, som har fået tilsendt en e-mail, og faktisk får jeg tit svar få minutter, efter at jeg har sendt en meddelelse med GetResponse. Fortsæt med det, så skal vi nok fortsætte med at bruge jer.
Jeremias Smith
  • Jeremias Smith

  • Smith & Associates Media
Jeg har brugt GetResponse de seneste mange år. Af alle de e-mailsystemer, jeg har prøvet, er GetResponse det mest logiske. Desuden er deres kundeservice klart den bedste, med døgnadgang via chat, e-mail og telefon. Jeg er kunde for livet!
Kelly Mickiewicz
  • Kelly Mickiewicz

  • http://pregnancyworkouts.net/
Jeg prøvede GetResponse, da jeg ledte efter en autorespondertjeneste, og faldt for dem. Det er ganske enkelt den bedste e-mailtjeneste, jeg har brugt indtil videre. Man får oven i købet 1 måned gratis til at prøve det i, inden man køber. Autoresponderfunktionen er virkelig nem at bruge og har sparet mig rigtig meget tid og arbejde. Når nogen spørger mig, hvilken tjeneste jeg bruger, anbefaler jeg altid GetResponse. Hvis man vil øge sit salg, er det helt klart den, man skal vælge.
Leonardo Añez
  • Leonardo Añez

  • http://www.LeonardoAnez.com
Jeg har brugt GetResponse i mere end et år, og det er den bedste måde at holde sig i kontakt med sine kundeemner. Det er så nemt at bruge!

Med GetResponse har jeg kunnet sælge mine produkter og serviceydelser på nettet, samtidig med at jeg er kommet i rigtig god kontakt med mine modtagere.

GetResponses autoresponder er den bedste på markedet, og deres kundeservice er toppen.
Michelle Braun
  • Michelle Braun

  • http://www.superstarcareers.com
Jeg er først gået i gang med e-mail- og indholdsmarketing, så jeg har haft en masse spørgsmål. Jeg har været glad for deres online support (videoer, spørgsmål/svar osv.). Og hvis jeg ikke har kunnet finde den information, jeg skal bruge, på den måde, har jeg været begejstret for de lynhurtige svar, jeg har fået via chat, e-mail og telefon. Det er virkelig godt!

Jeg er også vild med autoresponder-kalenderen og det, at man kan trække-og-slippe meddelelser fra en dato til en anden. Jeg har vist værktøjet for nogle af mine venner, som er erfarne indholdsmarkedsførere, og de er misundelige!
Mario D. Silva
  • Mario D. Silva

  • www.UniversalRevelations.com
GetResponse har altid givet mig de bedste åbningsrater, og jeg har altid synes, at GetResponses e-maildesigner er den hurtigste og mest effektive og lækre.

Vi har alt, hvad vi skal bruge i GetResponse til at drive en vellykket forretning: autorespondere, designer til landingssider, webformularer, spørgeundersøgelser, udførlig statistik mv.

Chat-kundeservicen er altid parat, når jeg har spørgsmål, er ventetiden stort set nul.

Priserne er de bedste i branchen, og alle får oven i købet fuld adgang i en gratis prøveperiode på 30 dage! Der er ingen, der slår GetResponse!

Som iværksætter ville jeg være meget ked af at undvære dem. Jeg er vild med GetResponse.
Phil Fogliani
  • Phil Fogliani

  • http://parentlovingcare.com
Jeg har brugt GetResponse et års tid, og jeg ved ikke, hvordan jeg før overhovedet kunne klare mig uden. Jeg har brugt andre lignende programmer, men ingen af dem kommer op på siden af GetResponse. Da jeg gik i gang, vidste jeg ikke en gang, hvordan man sender et almindeligt nyhedsbrev, for ikke at tale om alle de andre gode værktøjer. Men med de letforståelige instruktionsvideoer kom jeg hurtigt op at køre. Nu har jeg flere lister, som jeg sender til hver dag. Det har hjulpet mig med at udbygge min virksomhed og nå ud til flere. Jeg kan varmt anbefale denne virkelig gode tjeneste til alle, der ønsker at udbygge deres virksomhed.
Paulo Santoro
  • Paulo Santoro

  • www.paulosantoro.com
Jeg er forfatter og fra Brasilien, og i GetResponse har jeg fået en god samarbejdspartner i bestræbelsen på at nå mit primære mål, nemlig at være i kontakt med mine læsere. Jeg har prøvet andre websteder, men GetResponse tilbyder en god tjeneste til en god pris. Med e-maileditoren, som er mit foretrukne værktøj, kan jeg oprette attraktive meddelelse: Det er nemt at placere billeder, søjler og tekst, hvor jeg vil have det. Jeg kan følge læserne, jeg indstiller autorespondere, jeg kan gensende tidligere meddelelser ... og jeg får straks hjælp via chat, når jeg har brug for det. Jeg kan, helt ærligt, ikke bede om mere.
Pavel Tolpezhnikov
  • Pavel Tolpezhnikov

  • www.paveltolpezhnikov.com
Jeg begyndte at bruge GetResponse for 3 år siden og kunne godt lide tjenestens gennemtænkte funktioner og driftsikkerheden. Jeg begyndte at bruge tjenesten mere og mere, og jeg begyndte også at anbefale den til mine kunder. Det er en driftsikker, enkel og praktisk løsning til e-mailmarketing – og et ekstremt vigtigt element i en e-handelsverden. GetResponse er efter min mening den bedste løsning på markedet. Og nu hvor tjenesten også er på russisk, glæder det mig, at mine anbefalinger om at forbedre oversættelsen og tjenesten som helhed som regel bliver implementeret næsten med det samme.
Rodrigo Claudio
  • Rodrigo Claudio

  • www.rodrigoclaudio.com
Som motionslærer i Brasilien kan jeg takke GetResponse for den ekstra indtægt, jeg får via min e-mailmarkedsføring.

Jeg kan beskrive GetResponse og deres kundeservice med 3 ord: hurtig, effektiv og døgnåben. Jeg har dog kun haft brug for online support to gange, fordi kontoen er utrolig nem at bruge.

Præsentationen af de nye landingssider hjalp mig også, da jeg havde mest brug for det. Jeg skulle oprette en side til et webinar og ville ikke oprette en ny side på mit websted til det. Det virkede svært, men det hjalp gevaldigt på humøret, da jeg hurtigt fandt ud af, at jeg kunne oprette en side med få klik uden at skulle rode med HTML-koder.

Tusind tak GetResponse for en virkelig god tjeneste til en rigtig god pris.
Roy Fielding
  • Roy Fielding

  • http://mentoringformarketers.com
Hvis man leder efter en pålidelig autoresponder-tjeneste med alt, hvad der overhovedet hører til, er GetResponse oplagt. De har hele pakken samlet ét sted med alt, hvad man skal bruge til listeopbygning som klart det vigtigste i dag. OG deres API- og Facebook-integrering er helt i top!
Regina Luffey
  • Regina Luffey

  • www.wildeflower.com
Jeg har været kunde hos GetResponse i ca. 6 måneder. Jeg startede med en prøveversion og syntes, at den var langt mere brugervenlig end nogle af de andre softwareprodukter: til e-mailmarketing. Jeg opsagde mit abonnement på den anden udbyders produkter og tilmeldte mig GetResponse. Jeg har ikke set mig tilbage siden. GetResponse har vist sig at dække alle mine behov for e-mailmarketing. Nu tilbyder de landingssider til at hjælpe med listeopbygning til min virksomhed. Jeg har nu mere end 400 medlemmer på min e-mailliste, og GetResponse har hjulpet mig på hvert trin i processen med at designe indbydende og attraktive e-mails til min kundebase. Tak skal I have, GetResponse. Tak, fordi I gør det let at udbygge min virksomhed og får min meddelelse ud med det personlige budskab, som jeg vil nå ud til mine kunder med.
Shirley George Frazier
  • Shirley George Frazier

  • http://GiftBasketBusiness.com
At drive virksomhed indebærer rigeligt med vanskeligheder. Det sidste, jeg har brug for, er at skulle sætte mig ind i en masse for at finde ud af, hvordan jeg kontakter kunder, der ønsker information om mine produkter og serviceydelser.

Da jeg skiftede fra en anden e-mailmarketingtjeneste til GetResponse, gik tingene nærmest af sig selv.

GetResponse gør, hvad et program til e-mailmarketing og -styring skal: Det gør processen nem og effektiv på kortere tid.

Hvis jeg har et problem eller spørgsmål, har deres kundeservice svaret og opretholder dialogen, indtil problemet er løst.

Som iværksætter med succes har jeg rigeligt at se til. Med GetResponses tjeneste kan jeg nemt og problemfrit markedsføre overfor mine modtagere.
Tom Kane
  • Tom Kane

  • http://letsgomobile.club
Efter at have prøvet flere forskellige løsninger til e-mailmarketing, både på engelsk- og tysktalende markeder, valgte jeg GetResponse.

Det, der overbeviste mig, var, hvor nemt det er at bruge, og at platformen er på forskellige sprog. Jeg arbejder på både britiske og tyske markeder og også i Brasilien. Derfor har jeg brug for en løsning til e-mailmarketing på disse sprog, og det er min erfaring, at det er meget få, som har det.

Den nemme integrering med GetResponse, f.eks. med WordPress og Optimize Press, overbeviste mig også. For mig er GetResponse et uundværligt redskab i mit daglige arbejde som online markedsfører.
Winter Green
  • Winter Green

  • www.birthingbetter.com
Jeg er leder af den velgørende fond Common Knowledge i New Zealand. Fonden har siden 2000 solgt det fødselsforberedende kursus Birthing Better ved hjælp af den online multimedieressource The Pink Kit Method®. Vi brugte AWeber i en årrække, men de gav bare ikke mulighed for at oprette landingssider, nyhedsbreve og spørgeundersøgelser eller redigere webformularer. I starten af 2014 opdagede jeg Warrior Forum og spurgte der, hvilken software/hvilke tjenester andre brugte til at oprette landingssider osv. Der var ikke en eneste, som nævnte GetResponse. Jeg undersøgte ALLE forslagene, og der var ingen af dem, der passede mig. Helt ærligt har jeg ingen anelse om, hvordan jeg faldt over GetResponse, men den gratis prøveperiode i 30 dage gav mig en øjenåbner. GetResponse havde mere at tilbyde, end jeg havde håbet på. Jeg kan ikke rose GetResponse nok for deres skabeloner, design og brugervenlighed … det er fantastisk. Og der er mere end det. De tilbyder nonprofit-organisationer en stor rabat, hvilket ingen andre tjenester gør, og deres supportservice er simpelthen utrolig god. Uanset hvem der står bag GetResponse, skal de vide, at vores lille velgørende fond er yderst taknemmelig!
Aisha Williams
  • Aisha Williams

  • SucceedWithAisha.com
"Jeg skiftede til GetResponse fra deres konkurrents platform, og jeg er vild med GetResponses system. Deres platform er langt mere brugervenlig og nemmere at bruge. Jeg vil bare sige tak for opfølgningen under min prøveperiode og den gode service (som jeg desværre ikke fik hos jeres konkurrent).

Jeg er så tilfreds med GetResponse, at jeg nu vil vælge et betalingsabonnement. Og jeg er ikke i tvivl om, at jeg vil få den samme gode service. Tak til Jacob for hjælpen, og jeg håber, at jeg kan beholde ham som kontaktperson."
Laura Seabrook
  • Laura Seabrook

  • www.lauraseabrook.com
“Deres kundeservice er fantastisk! Det var virkelig god service, at de ringede til mig dagen efter, at jeg havde tilmeldt mig, bare for at sige, at de altid står klar til at hjælpe. Og de holder, hvad de lover. Via deres chat 24x7 kan jeg kontakte dem når som helst, og de hjælper på alle tidspunkter.”
Jenish Pandya
  • Jenish Pandya

  • http://jenishpandya.com
“Jeg har brugt GetResponse i mere end et år, og jeg er vild med det. Det, der overbeviste mig, er deres 24x7 chatsupport, som svarer virkelig hurtigt og godt på mine spørgsmål. Det er en stor hjælp, når man skal have fundet ud af noget, som er ret enkelt, og det ikke dur at vente en dag eller to på at få et svar. De er også ret aktive på sociale medier (Facebook og Twitter), så de også er nemme at få fat i andre steder end hos firmaet.

Som tekniker sætter jeg stor pris på gode produkter, og jeg var imponeret over deres brugerflade. Den er super brugervenlig. Deres træk-og-slip-system er især praktisk for brugere, der ikke er så teknisk anlagt. De har også en cool funktion, som hedder Indbakkevisning, hvor man kan se nøjagtigt, hvordan en e-mail kommer til at se ud på læserens skærm, uanset hans/hendes e-mailklient, browser, operativsystem og enhed.

Hvis man ikke har en autoresponder-tjeneste i forvejen eller overvejer at skifte til en anden, er GetResponse helt klart værd at prøve.”
Michael Simpson Jr
  • Michael Simpson Jr.

  • theresidualentrepreneur.com
“Jeg vaklede meget mellem GetResponse og AWeber, men endte med at vælge GetResponse. Det bedste ved GetResponse er, at man målrettet kan personalisere og tilpasse e-mails individuelt. Hvis f.eks. nogen tilmelder sig mit nyhedsbrev, får de straks tilsendt en velkomstmail. Få dage efter får de tilbudt en rabat på et af mine foretrukne produkter. Og derefter får de periodisk (hver uge) tilsendt e-mails til at hjælpe dem med at opbygge deres netbutik. Og den gratis prøveperiode … mand, jeg var paf over, at GetResponse tilbød det. Intet kreditkort … man skal ikke udlevere oplysninger … man får ganske enkelt løsningen gratis på prøve i 30 dage. Det, der fik mig overbevist, var GetResponses kundesupport. Den er anderledes, fordi I er interesseret i at tale med os. Jeg har opfattelsen af, at I kan lide at betjene os. Når jeg får en e-mail fra jer, smiler jeg gerne :)”
Vivian Lou
  • Vivian Lou

  • www.shoppingononline.com
“Jeg har brugt GetResponse i 3 år, og jeg må sige, at det er den bedste tjeneste, jeg har haft indtil videre. Sammenlignet med andre løsninger til e-mailmarketing er GetResponse fantastisk nem at bruge og omkostningseffektiv. Efter at vi har flyttet al vores e-mailmarketing til GetResponse, er åbningsraterne for vores e-mails steget med 30% og CTR med 50%. GetResponse har hjulpet mig med at udarbejde forskellige kampagner, der når ud til alle mine kunder med relevant indhold. Jeg kan trygt anbefale det til alle, der vil øge omsætningen ved at nå længere ud med deres e-mailmarketing og gøre eksisterende kunder loyale.”
Cory Boatright
  • Cory Boatright

  • realestateservant.com, CoryBoatright.com
“Da vi bemærkede, at der var problemer med leveringen af vores e-mails hos vores tidligere e-mailudbyder, var vi nødt til at finde et alternativ. Vi så nærmere på nogle af “topmærkerne”, men valgte GetResponse Enterprise (dedikeret server). Brugerfladen er den mest logiske, som vores team nogensinde har oplevet. Vi blev imponeret over muligheden for at designe virkelig attraktive e-mailskabeloner “i processen”. Men det, der fik os overbevist, var muligheden for at splitteste alle elementer i e-mailene. Efter at vi er begyndt at bruge GetResponse Enterprise, har vi ikke længere brug for en lang række øvrige services og tjenester, som vi har opsagt. Vores leveringsprocent er steget markant, og åbningsraterne er skudt i vejret med raketfart. Jeg kan kun anbefale at samarbejde med GetResponse Enterprise-teamet. Vi har vores egen servicemedarbejder og oplever, at vi får “personlig” service sammenlignet med blot at være “endnu en kunde” hos vores anden udbyder. Venlig hilsen, Cory Boatright”
Ram Shengale
  • Ram Shengale

  • gyantastic.com
“Jeg synes, at GetResponse er en af de bedste udbydere af tjenester til e-mailmarketing på markedet. Der findes masser af alternativer på markedet, som f.eks. AWeber og Mail Chimp. Men jeg synes, at GetResponse er langt bedre. Jeg har brugt GetResponse i 10 måneder, og min vej til at lære det har været totalt gnidningsfri. Dem bliver jeg helt klart hos. De tilbyder en måneds gratis prøveperiode med fuld funktionalitet, uden at man skal oplyse kreditkort. Så det er 100% sikkert at prøve det. Det, der har overrasket mig meget, er deres virkelig gode kundeservice. Alle de medarbejdere hos GetResponse, jeg har talt med, er kompetente, velinformerede og, først og fremmest, hjælpsomme. Det oplever man sjældent i dag.”
Kenneth Hart
  • Kenneth Hart

  • www.thirstyswagman.com
“Skiftet til GetResponse er en af de bedste beslutninger, vi har truffet. Det er bare så godt, så nemt at bruge, og supporten er virkelig god! Det, jeg bedst kan lide, er, hvor nemt det er at udarbejde mobilresponsive nyhedsbreve og landingssider. Jeg kan varmt anbefale GetResponse til alle, der vil effektivt i kontakt med deres modtagere.”
Wilson Lau
  • Wilson Lau

  • www.fullsuccessmanifesto.com
“GetResponse er en ener med deres nemme e-maildesigner ved hjælp af træk-og-slip. Den er langt mere logisk end andre platforme til e-mailmarketing, som jeg har brugt. Nu tager det mig kun 2 minutter at udarbejde et nyhedsbrev. Derved sparer jeg tid, som jeg kan bruge på webudvikling og den rigtige marketingstrategi. Efter at jeg er begyndt at bruge GetResponse, er klikraten for mine e-mails steget med 230%, og det påvirker direkte min omsætning."
Konsti
  • Konsti

  • www.coachdrague.com
"Kære GetResponse team. Blot en kort e-mail for at sige tak. Jeg har 4 års erfaring med internetmarkedsføring. Og jeg har brugt rigtig mange penge på forskellige online tjenester. Endelig, GetResponse! Jeres tjeneste har flere gange fået mig helt op at ringe! Det har den, fordi GetResponse er så nem at bruge. Det er logisk, enkelt og super EFFEKTIVT. De fleste gange, når man prøver noget nyt, tager det tid at lære. Men med GetResponse ... kom jeg i gang med det samme. Hvis jeg har brug for at vide noget, kan jeg søge i det store bibliotek med instruktionsvideoer. Og hvis jeg har yderligere spørgsmål, hjælper jeres kundeservice mig straks. Lad mig give et eksempel på, hvad jeg mener med effektivt. Jeg skriver et nyhedsbrev, og når det er færdigredigeret, er det sendt af sted 60 sekunder efter (eller planlagt til afsendelse) til målsegmentet. Så nemt er det! Jeres opfølgningssystem svarer i virkeligheden til et passivt indtjeningssystem. Jeg har programmeret en opfølgningssekvens for en periode på 4 måneder. Man tilmelder sig i dag. Man får tilsendt mine opfølgninger i 4 måneder. Og det er kun begyndelsen. Jeg tilføjer gradvist flere opfølgninger, indtil systemgrænsen er nået. "Problemet" er bare ... at der ikke er en grænse! Prøv at forestille jer opfølgninger programmeret for en periode på 1 år! 2 år! 3 år! I princippet kan man holde ferie i 3 år, mens ens system tjener penge til en! Med jeres avancerede segmentering kan jeg øge mine åbne- og klikrater markant. Nogle gange med 50%! Og hvad kan det ikke blive til ... 50% mere trafik ... 50% flere konverteringer ... 50% større indtjening! Jeres kundeservice er blandt de allerbedste. De er meget imødekommende, professionelle, effektive og ... HURTIGE! Hvis de ikke kan løse et problem med det samme, bliver det løst på mindre end 24 timer. Og i de fleste tilfælde bliver det løst med det samme. Ingen stress ... Ingen utilfredshed ... Det fungerer bare pålideligt. I er også gode til at lytte til os, jeres kunder. Når I udvikler noget nyt, spørger I os, hvad vi mener. Den kundebaserede tilgang kan jeg rigtig godt lide, fordi det giver en tryg fornemmelse (at blive betjent seriøst), og, først og fremmest, opfylder det vores behov og ønsker! Når jeg skal være ærlig, er der dog også nogle svage punkter. Men hvem har ikke det? Det er dog ikke nogen særligt svage punkter. Det er mindre detaljer, som ikke betyder det store (slet ikke for en resultatfokuseret markedsfører som mig). Det bedste er, at I kender vores svage punkter, I spørger om vores mening, og I tager hånd om det ... hurtigt! I har bevist det gang på gang på gang. Og bliver ved at gøre det. I gør hele tiden tingene bedre! Og I overrasker positivt hele tiden! Set fra et teknisk OG menneskeligt synspunkt er I ikke bare effektive ... I er SUPER effektive! I er KLART den bedste online løsning, jeg nogensinde har haft! Respekt til hele GetResponses team, og tak skal I have!"
Peter King
  • Peter King

  • www.mediaserverreviews.com
"Jeg prøvede fornylig at bruge GetResponses guide til webformularer til at oprette en tilmeldingsformular til gratis download fra mit websted http://mediaserverreviews.com. Det fungerede nemt og tog reelt kun få minutter at få den nye formular installeret. En stor fordel ved GetResponse er deres sektion med instruktionsvideoer. Hvis jeg skulle være i tvivl om noget, er det der, jeg søger efter svaret og altid får løst problemet. GetResponse er et kvalitetsprodukt med stærk support. Bare fortsæt med det."
Shen Li Lee
  • Shen-Li Lee

  • http://www.figur8.net
"Det, jeg godt kan lide ved GetResponse, er, at de tilbyder en gratis konto, så man kan prøve det og opbygge en liste, inden man går i gang med et betalingsabonnement. Så ved man, hvad man får, inden man køber det. Det andet, som jeg virkelig godt kan lide, er, at jeg kan linke mine blogopdateringer til jeres nyhedsbreve, så jeg kan tilføje indhold til mine abonnenter! På den måde kan man automatisk give besked til sine abonnenter, hver gang man har postet et nyt blogindlæg."
Jules
  • Jules

  • http://www.moneyinayear.com
"Jeg har brugt GetResponse i snart et år og fået virkelig god service hos dem. Det, der overrasker mig, er den hurtige respons fra deres kundeservice. Hvis der er problemer, reagerer de inden for absolut rimelig tid med en løsning, og det gør bare min blog www.moneyinayear.com bedre. Jeg vil anbefale GetResponse til alle seriøse internetmarkedsførere til enhver tid."
Dave Alexander
  • Dave Alexander

  • http://www.justgofishin.net
"Tak for alle jeres fantastiske online værktøjer til e-mailmarketing! De er nemme at bruge ved hjælp af fantastiske effektive træningsvideoer og chat til at komme i gang med at bruge nye produkter og funktioner. Det er ganske enkelt et must for ethvert websted med fokus på at opbygge deres online communities."
Marc Enfroy
  • Marc Enfroy

  • http://www.MarcEnfroy.com
"GetResponse hjælper mig med at fange opmærksomheden hos musiktilhængere af klavermusik og at kommunikere nemt og billigt med dem.Efter at have undersøgt alle de store udbydere på markedet for e-mailmarketing kan jeg med sikkerhed sige, at GetResponse giver mest for pengene."
Glenn H. Kipps
  • Glenn H. Kipps

  • http://www.validtravel.com
"Jeg har brugt GetResponses autoresponder-tjeneste i flere år nu og er utroligt tilfreds med den. Jeg er også imponeret over den senest tilkomne integrering med Facebook og Twitter. Nu kan jeg nå ud til flere med mine nyhedsbreve, som har givet nogle flere abonnenter ved at lægge dem på Facebook og tweete dem. GetResponse udvikler sig hele tiden for at være på forkant. Jeg kommer aldrig til at bruge en anden autoresponder-tjeneste. Det er simpelthen ikke nødvendigt."
Georgette Pann
  • Georgette Pann

  • http://www.thefitnessbootcamp.com
"Jeg har været kunde hos GetResponse i mange år. Jeg er vild med brugervenligheden og opgraderingerne. Men det vigtigste er den utroligt gode kundeservice, som får løst problemer eller bare hjælper kunderne. Deres kundesupport er langt bedre end hos nogen anden udbyder, som jeg har prøvet, og supplerer godt GetResponses virkelig stærke produkter, serviceydelser og tjenester!"
Scott Bradley
  • Scott Bradley

  • Rapid Results Marketing Group LLC
"GetResponse er et firma, jeg ved, at jeg kan regne med. Deres kundesupport er ikke bare den bedste, de gør det virkelig nemt at bruge deres topklasseprodukt."
Joyce Moore
  • Joyce Moore

  • Moore Than Fitness
"Jeg er vild med GetResponses e-mailmarketing med video. Med videomailene oplevede vores kunder det, som om jeg bad dem, ansigt til ansigt, om at reagere. Vores konverteringsrate steg med 200% i løbet af den første uge. Det er helt klart en god investering. Jeg betaler USD 18 om måneden og tjener USD 300 om ugen pr. kampagne automatisk ved hjælp af videomailing."
William Debauchez & Team
  • William Debauchez & Team

  • ILGSystem, repræsenterer iLearning Global på 5 kontinenter
"Vi bruger opfølgende videoer til at fastholde interessen for vores tilbud og nyhedsbreve via videomail til at annoncere kommende begivenheder. Jeg får ca. 50% flere direkte svar med videomails sammenlignet med almindelig e-mail! Som skribent er jeg ikke i tvivl om, at ord gør en forskel. Men når man vil overbevise nogen om at tilmelde sig, er der ikke noget, som slår video! Og GetResponses videomail er ikke kun for erfarne markedsførere; alle kan bruge det."
Maartin Strydom
  • Maartin Strydom

  • http://www.vitalwebtools.com
"Jeg er virkelig overrasket over den support og imødekommenhed, som jeg har oplevet. Jeg er ikke i tvivl om, at det her bliver en langsigtet forretningsrelation, som forhåbentlig vil bære skøn frugt."
Angela Perin
  • Angela Perin

  • http://www.safetan.com.au
"Jeres kundeservice er virkelig god og hjælpsom. Tak for det. Jeg har haft brug for support nogle gange, efter at jeg begyndte at bruge GetResponse, og jeg har altid fået svar hurtigt, venligt og informativt. Så bare fortsæt med det!"
Bill Enross
  • Bill Enross

  • http://www.BillEnross.com
"De fordele jeg får ved de tilsyneladende uendelige muligheder og fleksibiliteten med GetResponse PRO, har betydet, at jeg ikke bare har øget min indtægt, men øget min liste eksplosivt med reelt interesserede kundeemner ved hjælp af kampagnerne for kvalificerede leads. Den personlige og professionelle support, både via e-mail og telefonisk, er suveræn sammenlignet med alt andet og til enhver pris."
Helaine Iris
  • Helaine Iris

  • http://www.pathofpurpose.com
"Jeg er ny bruger af GetResponse. Jeg har brugt meget tid på at undersøge priser og funktioner for at finde en gennemført pålidelig og effektiv tjeneste til at automatisere mine online nyhedsbreve og min mailingliste med kundeemner. Jeg er meget tilfreds med det, jeg får hos GetResponse. Desuden har GetResponses kundesupport, fordi autorespondere er nyt for mig, været utrolig imødekommende og hjælpsom, så jeg hurtigt kunne komme i gang. GetResponse er nemt, og det fungerer. Nu har jeg tid til at koncentrere mig om det, jeg er bedst til. Jeg kan varmt anbefale GetResponse."
Bill Lampton
  • Bill Lampton

  • http://www.ChampionshipCommunication.com
"Jeg har flere gang fået telefonassistance af jeres kundeservicespecialister. De har været venlige, opmærksomme og tålmodige hver gang.Jeg synes, at de udviser reel interesse for at hjælpe mig. Nok så vigtigt benytter de lejligheden til at lære mig mere om, hvordan det fungerer. Som man kan se på mit websted, skriver jeg om og leder seminarer om kundepleje. Jeres kundeservice har givet mig flere positive eksempler, som jeg vil bruge i min næste præsentation, og eventuelt også i mit nyhedsbrev. Jeg har fra starten været tilfreds med jeres produkt. Det er dobbelt tilfredsstillende at få så god service, når jeg har brug for det. I kan regne med, at jeg anbefaler GetResponse til mine forbindelser."

Klar til at gå skridtet videre med din e-mailmarketing?

Prøv gratis